2 weken - Reisverslag uit Jenolan Caves, Australië van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu 2 weken - Reisverslag uit Jenolan Caves, Australië van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu

2 weken

Blijf op de hoogte en volg Tamara

07 Augustus 2012 | Australië, Jenolan Caves

Ik ben nu 2 weken aan het werk in de Jenolan caves, nog 10 te gaan dus. Ik heb 2 grotten gezien en 2 wandelingen gemaakt. Ik heb vrijwel iedere dag gebroken dienst, of driedubbele dienst. Het werk is niet moeilijk of zwaar, het is wel eentonig. Elke dienst voelt hetzelfde aan. Het blijft pittig om elke dag om 6:45 op te staan. De eerste gedachte die ik heb is: “het eerste wat ik doe na mijn dienst is terug mijn bed in”, wat ik dus ook elke dag doe.

De eerste week verstopte ik mezelf regelmatig in de afwashoek in de keuken. Dit weekend deelde de manager mij in de bediening in, wat eindelijk goed ging. Hij had nu meer structuur ingebracht waardoor alles beter liep. Dit keer had ik ook echt plezier in het werk. Via via hoorde ik dat de manager en de teamleider mij erg goed vinden. De teamleider heeft een vanaf deze week een andere baan gekregen dus ik ben benieuwd wat dat gaat doen op de werkvloer. Nee, ik voel geen ambitie om te solliciteren, merk dat ik de verantwoordelijkheid niet wil. Ik weet al lang dat er dan continu op mijn deur geklopt word en ik steeds kan komen opdraven bij zieken. Geef mij maar een zo simpel mogelijk leven.

Ik merk dat ik door het reizen totaal niet meer bezig ben met wat anderen van mij vinden. Ik werk hard, maar probeer mezelf niet te bewijzen. Ik ben aardig en vriendelijk maar probeer niet in de smaak te vallen. Het resultaat daarvan is rust in mijn kop en rust in mijn gedrag. En toch mogen de mensen mij hier wel, heb ik gemerkt. Wat een prettige gewaarwording is; dus ook zonder mijn best te doen, ben ik ok.

Met de meiden hier heb ik niet zoveel. Zoals gebruikelijk vermaak ik mij meer met de jongens uit de keuken. Gezellig poolen, slap geouwehoer en geen moeilijk gedoe.

Over een week ga ik Sydney weer in, naar Gerry en Rachel. Het zal fijn zijn om er weer even uit te zijn.

Wegens de privacy van mijn collega’s en de Jenolan caves schrijf ik een deel van mijn blogs op Facebook. Als je vrienden met mij bent, kun je deze blogs volgen bij mijn notities, of de laatste 2 blogs via de volgende adressen:

https://www.facebook.com/notes/tamara-vroomen/nieuwe-blog-het-restaurant-en-de-collegas/4130796141546

https://www.facebook.com/notes/tamara-vroomen/en-de-soap-continues/4145016777053


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Haagsche brabander, 34 jaar.Op en af op reis. Gestart 1 april 2012 in Koh Tao. Divemaster gedaan. Sinds juni in Australie. Onverwacht in maart terug naar Nederland. 1 oktober naar Nieuw Zeeland gegaan. Daar 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan in een paardentherapie centrum. Rond gereisd. 2 jaar later weer terug gegaan en verder op vakantie naar de filipijnen.

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 83368

Voorgaande reizen:

28 Maart 2012 - 15 April 2015

Vrijheid

Landen bezocht: