Writersblock - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu Writersblock - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu

Writersblock

Door: tamaravroomen

Blijf op de hoogte en volg Tamara

06 Mei 2012 | Thailand, Koh Tao

Al bijna een week niet geblogt en nu weet ik niet waar ik over wil schrijven. Er is natuurlijk een reden waarom ik een week niet heb geblogt. Tijdtekort wegens een korte vakantieliefde, iets waar ik over kan schrijven. Deze vakantieliefde is alweer op weg naar huis dus dat is weer voorbij.
Ik kan schrijven over de twee keer dat ik geassisteerd heb tijdens een duik, 1 keer als monkey tijdens een rescue course en 1 keer tijdens een Advanced open water en over de problemen die er voorvielen en die ik keurig heb opgelost en wat voor goed gevoel dat gaf.
Ik kan schrijven over de workshops die ik gevolgd heb en hoe leuk die waren en wat ik er allemaal van heb geleerd.
Ook kan ik schrijven over de full moon party van gisteren in Koh Pahnang en wat voor dik feest dat was maar dat ik om 12 uur ’s nachts al naar mijn bedje ging omdat ik zo moe was.
Of dat ik nu al 1 bekende uit Den Haag ben tegengekomen en dat een andere bekende uit Den Haag nu op Koh Tao zit. Ook kwam ik een doof meisje tegen die mijn ex kent. Een kleine wereld (of niet, Matthijs).
Ik kan schrijven over hoe afgrijselijk gelukkig ik hier ben, maar dat heb ik eigenlijk al in mijn vorige blog gedaan.
Ook kan ik vertellen over mijn reiki behandelingen en hoe bijzonder het is om deze te geven en hoe lekker het is om daar een zakcentje mee te verdienen. Ik merk dat ik als mens ook spiritueel aan het groeien ben. Zal ik daar iets over vertellen?
Ik weet het niet, ik heb een writersblock. Jullie mogen kiezen waar mijn volgende blog over gaat. Het onderwerp met de meeste stemmen wint. Dus zeg het maar.

• 11 Mei 2012 - 06:43

Karin: