Nieuwe blog magazijn online: - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu Nieuwe blog magazijn online: - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu

Nieuwe blog magazijn online:

Door: tamaravroomen

Blijf op de hoogte en volg Tamara

04 Juni 2012 | Thailand, Koh Tao

Voor mijn maandelijkse blog voor het online magazine www.magazijn.nu.
Een blog met een knipoog...

Verder ben ik nog steeds hard aan het werk, assisteren gaat goed!
Geen nieuwtjes verder.
En zo dadelijk nieuwe foto's online...

  • 05 Juni 2012 - 20:16

    Miguel:

    En je wordt al lekker bruin!!

  • 06 Juni 2012 - 10:53

    Tamara:

    Ben voor het eerst in mijn leven bruin... Helaas ga ik zo de winter in...

  • 09 Juni 2012 - 16:03

    Oma:

    Leuke foto,s, ik heb ze nu pas ontdekt, dat is de leeftijd.

  • 10 Juni 2012 - 07:01

    Tamara:

    Als je naar mijn facebook gaat, en op mijn foto's klikt, zie je nog veel meer foto's... dit is maar een fractie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Haagsche brabander, 34 jaar.Op en af op reis. Gestart 1 april 2012 in Koh Tao. Divemaster gedaan. Sinds juni in Australie. Onverwacht in maart terug naar Nederland. 1 oktober naar Nieuw Zeeland gegaan. Daar 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan in een paardentherapie centrum. Rond gereisd. 2 jaar later weer terug gegaan en verder op vakantie naar de filipijnen.

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 83273

Voorgaande reizen:

28 Maart 2012 - 15 April 2015

Vrijheid

Landen bezocht: