Happiness only real when shared - Reisverslag uit Devonport, Nieuw Zeeland van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu Happiness only real when shared - Reisverslag uit Devonport, Nieuw Zeeland van Tamara Vroomen - WaarBenJij.nu

Happiness only real when shared

Door: Tamara Vroomen

Blijf op de hoogte en volg Tamara

27 April 2014 | Nieuw Zeeland, Devonport


Mijn doel is bereikt. Vrijheid. 3 jaar geleden besloot ik om te gaan reizen. Ik voelde mij opgesloten in het keurslijf van de maatschappij, tegelijkertijd verdwaald. Ik wist dat ik buiten mijn comfortzone moest gaan treden. Iets wat ik doodeng vond, maar waarvan ik wist dat ik ervan zou gaan leren.
2 jaar en 1 maand geleden begon ik. Thailand, Australie, Nederland en Nieuw zeeland. Het is een prachtige reis geweest. Waarin ik vooral vaak alleen was. Terug geworpen op mijzelf. Geconfronteerd met mijzelf. Om mij te beseffen: happiness comes from within, but only real when shared.
Dat is een contradictie en dus zo waar.

Ik heb de meest prachtige natuur gezien. De meest geweldige mensen ontmoet. Maar ik wil het delen. Echt delen. Delen met de mensen die ik door en door ken, die mij door en door kennen.
Ik heb een hoop ideeën over de toekomst. Weet nu dat ik in staat ben om wat dan ook te bereiken. Maar ik heb geen haast. Dat is mijn vrijheid. Echt in het nu leven. Erop vertrouwen dat alles goed komt. Dat ik iedere keuze kan maken die ik maar wil. Ik ben nog zo jong!

Het is tijd, tijd om naar huis te komen. Want zo voelt Den Haag nog steeds. Als mijn thuis. Over 24 uur zit ik in de lucht. Dinsdagavond om 18:00 kom ik aan. Een paar uur later hang ik vast in de kroeg.
Ik zie jullie, snel of binnenkort. Ik kan niet wachten. Ik ben een gelukkig en gezegend mens.
Xxx

  • 27 April 2014 - 13:59

    Mark Vincent:

    Tot snel! :)

  • 27 April 2014 - 15:03

    Theo Van Gestel:

    Goede reis en behoudenvaart Opa en Oma
    Ik kom in Juni naar de Haag, zie je daar wel

  • 27 April 2014 - 15:13

    Theo Van Gestel:

    Ik kom de 11de Juni, dan zie ik jullie allebei. Oma

  • 27 April 2014 - 18:36

    Wieteke:

    Mooie blog!! Goede terugreis en tot heel snel! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Haagsche brabander, 34 jaar.Op en af op reis. Gestart 1 april 2012 in Koh Tao. Divemaster gedaan. Sinds juni in Australie. Onverwacht in maart terug naar Nederland. 1 oktober naar Nieuw Zeeland gegaan. Daar 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan in een paardentherapie centrum. Rond gereisd. 2 jaar later weer terug gegaan en verder op vakantie naar de filipijnen.

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 11002
Totaal aantal bezoekers 83263

Voorgaande reizen:

28 Maart 2012 - 15 April 2015

Vrijheid

Landen bezocht: